تابلو حروف برجسته

خدمات تابلو حروف برجسته

درخشش نام تجاری شما با تابلوهای حروف برجسته!

خدمات تابلو حروف برجسته، با ارائه ی طیف گسترده ای از تابلوهای تبلیغاتی چشم نواز، به شما در جلب توجه مشتریان و ارتقای برندتان کمک می کند. ما با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و متریال مرغوب، تابلوهایی بادوام و زیبا در طرح ها و رنگ های متنوع برای شما می سازیم:

خدمات ما شامل:

  • طراحی و ساخت انواع تابلوهای حروف برجسته
  • مشاوره رایگان
  • ضمانت کیفیت

با سفارش تابلو حروف برجسته از ما، گامی بلند در مسیر موفقیت بردارید! برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید:

تابلو حروف برجسته

نمونه کارهای تابلو حروف برجسته

تابلو حروف

کاربرد تابلو حروف برجسته

از تابلو حروف برجسته در مکان های زیر می توان استفاده نمود:

  • تابلو مغازه‌ ها و فروشگاه‌ها
  •  مترو، قطار
  •  نمایشگاه
  •  تبلیغاتی شهری
  •  رستوران و فست فود
  •  استخر و اماکن ورزشی

انواع تابلو حروف برجسته

تابلو حروف برجسته دارای انواع مختلفی میباشد که در زیر آنها را بررسی می کنیم

تابلو حروف برجسته تعاونی

مزایای استفاده از تابلو حروف برجسته

حروف سه بعدی علاوه بر اینکه یک ابزار بازاریابی تجاری است، اغلب برای شعارها و حتی نقل قول های انگیزشی روی دیوارها استفاده می شود. با جدیدترین سبک در تابلو سازی یعنی تابلو با حروف برجسته میتوانید جذب مشتری زیادی را داشته باشید. این پنل سه بعدی در تبلیغات تاثیر بسیار زیادی دارد و پنلهای دو بعدی حتی نمی توانند به آن برسند!

تابلوهای حروف برجسته را می توان در ارتفاع ها، شکل ها و ضخامت های مختلف (کاملا قابل تنظیم برای تطابق با اهداف شما) ساخت. هر طراحی گرافیکی را می توان با این حروف انجام داد و تنها محدودیت آن تخیل شماست؛ سبک‌ها و فونت‌های بی‌شماری وجود دارد که بیلبورد شما را از رقبای شما متمایز می کند.

نوردهی و جنس ورق ها

ورق های به کار رفته در ساخت تابلو برجسته پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس، سامپکس و ایرلانگ است. روشنایی آنها از دو مدل لامپ به انتخاب مشتری تامین می شود. لامپ های معروف ال ای دی LED و لامپ های اس ام دی SMD. مدلی دیگری از این تابلوها وجود دارند که به تابلو نئون پلاستیک معروفند. این مدل از روشنایی گاز نئون با ترکیب فلوئور تامین می شود.

تابلو حروف برجسته پلکسی گلس

پلکسی گلاس به عنوان یک ماده همه کاره، ماده مناسبی برای تولید تابلوهای حروف برجسته است برای اهداف مختلف می توانید حروف سه بعدی مورد نظر خود را با ضخامت های متفاوت سفارش دهید. حروف پلکسی سه بعدی کم حجم اغلب به عنوان بیلبورد در داخل مجتمع استفاده می شود، در حالی که از حروف پلکسی ضخیم تر در تبلیغات بیرونی برای نمایش نام شرکت در نمای ساختمان استفاده می شود. پلکسی گلاس ماده ای باکیفیت و مقاوم در برابر آب و هوا است و در رنگ های مختلف شفاف و زیبا به نظر می رسد.

تابلو حروف برجسته استیل

انتخابی عالی برای استفاده در داخل و خارج از خانه حروف فلزی سه بعدی ساخته شده از فولاد می توانند در هر شرایط آب و هوایی مقاومت کنند. در مقایسه با سایر مواد برای تولید حروف و اعداد سه بعدی، این نمادهای سه بعدی بادوام ترین نوع را نشان می دهند.اغلب حروف فلزی را حتی می توان به صورت شناور به ساختمان متصل کرد.

تابلو حروف برجسته پی وی سی

حروف پلاستیکی سه بعدی برجسته یا حروف پی وی سی برجسته روشی هیجان انگیز و ارزان برای افزودن کمی خلاقیت به هر طراحی داخلی تجاری است. تابلوهای حروف برجسته پی وی سی برای تابلوهای دکوراسیون سه بعدی و پوسترهای مارک دار مناسب می باشند. تابلو سازی رساسروش می تواند به راحتی لوگوهای سه بعدی سفارشی، بنرهای فوق‌العاده در فضای خارجی و موارد دیگر را ایجاد کند تا به کسب و کار شما در ایجاد یک شعار تبلیغاتی قوی کمک کند.یکی دیگر از مزایای حروف پلاستیکی این است که آنها سبک وزن و در عین حال به اندازه کافی محکم برای استفاده در فضای باز هستند، راهی عالی برای نمایش گرافیکی ماندگار است!

تابلو حروف برجسته پلاستیکی

تابلو حروف برجسته پلاستیک یا همان شکل مدرن شده تابلو نئون پلاستیک، از قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی می باشند. این تابلوها را می توان مادر تابلوهای چلنیوم نامید که الگوی ساخت تابلو چلنیوم از این تابلوها برداشته شد. تفاوت اصلی تابلو چلنیوم با تابلو برجسته پلاستیکی جنس حروف این تابلوهاست. در تابلوسازی جنس حروف تابلو برجسته پلاستیکی از پلکسی گلاس که نوعی پلی کربنات شفاف است ساخته می شود. این جنس حروف از مقاومت بالایی نسبت به شیشه معمولی برخوردار است. تابلو برجسته پلاستیکی در واقع تابلویی فاقد فلز و استیل می باشد. تفاوت دیگر تابلو برجسته پلاستیکی و تابلو چلنیوم زاویه نوری است که در آنها استفاده می شود. تابلو چلنیوم نوری از مقابل و از سطح دارد ولی تابلو برجسته پلاستیکی نور هم از سطح و هم از زوایای مختلف تعبیه شده روی آن قابل انعکاس است.

طراحی سه بعدی حروف برجسته

اگر مطمئن نیستید که تابلو شما در نهایت چگونه خواهد بود، فقط آرم و ایده های خود را با طراحان گرافیک ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما سعی می کنند بر اساس موقعیت شما، هدف و دیدگاه شما راه حلی ارائه دهند، پس از تهیه و تایید مدل طراحی شده، این پنل ها را در شرایطی که با تمام جزئیات مدل دیجیتال مطابقت دارد، تولید می کنیم. ما همیشه خوشحالیم که از تجربیات و دانش خود برای رسیدن به بهترین نتیجه برای شما استفاده کنیم.

بهترین مواد برای تابلو های سه بعدی سفارشی کدام ها هستند؟

پلکسی گلاس به دلیل ظاهر زیبا و ویژگی های شفاف، یک ماده محبوب برای حروف سه بعدی است. از سوی دیگر، آلومینیوم یکی دیگر از مواد محبوب برای حروف مات است زیرا بسیار بادوام و ضد آب است. انتخاب زیادی از مواد برای حروف برجسته داخلی وجود دارد. به عنوان تولید کننده پیشرو تابلوهای حروف برجسته،تابلوسازی رساسروش طیف گسترده ای از تابلوهای حروف برجسته را ارائه می دهد. ما در طراحی، ساخت و نصب حروف سه بعدی سفارشی برای مشاغل و افراد با قیمت های رقابتی تخصص داریم. هدف ما فراتر از همه انتظارات شماست!

برای سفارش این محصول زیبا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با رسا سروش تماس بگیرید. شماره تماس: 09122281132

سوالات متداول

  • تابلوی حروف برجسته چیست؟

تابلوی حروف برجسته ابزاری عالی برای نمایش کار و یا برند تجاری است که در آن حروف را به صورت برجسته و سه‌ بعدی کنار هم قرار می‌ دهند و این کار موجب جلب توجه مشتریان و ایجاد ظاهری زیبا و متفاوت می‌ شود.

  • انواع تابلوهای حروف برجسته کدام‌ اند؟

انواع مختلف این تابلوها عبارت‌ اند از: تابلوهای استیل، پلکسی گلس، پلاستیکی و پی وی سی.

  • بهترین نوع تابلوهای حروف برجسته کدام‌ اند؟

بهترین متریال برای ساخت این تابلوها پلکسی گلاس است؛ زیرا بسیار زیبا و شفاف هستند همچنین آلومینیوم نیز برای ساخت تابلوهای حروف برجسته مات انتخاب بسیار خوبی است؛ زیرا آلومینیوم‌ ها بسیار محکم بوده و در برابر نفوذ آب نیز از مقاومت خوبی برخوردار هستند.

  • مزیت‌ های استفاده از تابلوهای حروف برجسته چیست؟

1- این تابلوها ابزار بسیار مناسبی جهت تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌ روند 2- باعث افزایش جلب توجه و جذب مشتری می‌ شوند 3- این تابلوها را می‌ توان در اشکال مختلف و با ضخامت‌ های مختلف تهیه کرد و در هر مکانی نصب کرد 4- طرح‌ های مختلف و متعددی را با استفاده از فونت‌ های مختلف می‌ توان بر روی این تابلوها اجرا کرد.

  • نحوه نورپردازی تابلوهای حروف برجسته چگونه است؟

برای نوردهی این تابلوها از لامپ‌ های ال ای دی و یا اس ام دی استفاده می‌ کنند؛ همچنین برای نوردهی تابلوهای حروف برجسته نئون پلاستیکی از گاز نئون و فلوئور استفاده می کنند.

keyboard_arrow_up