تابلو فلکسی فیس

خدمات تابلو فلکسی

تابلو فلکسی در عصر امروز یکی از پر طرفدارترین نوع تابلوهای تبلیغاتی محسوب میشود. چراکه هم از نظر کاربرد خیلی پرکاربرد است و هم از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است. اگر تمایل به خرید تابلو فلکسی فیس داشتید میتوانید با شماره های مجموعه رساسروش تماس بگیرید و با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

خدمات تابلو فلکسی از جمله خدمات حیاتی در صنعت تبلیغات مدرن محسوب می‌شود. این خدمات به طراحی، تولید و نصب تابلوهای تبلیغاتی فلکسی می‌پردازد که به واسطه ویژگی‌های چشم‌گیر و قابل توجه خود، موثرترین روش‌های تبلیغات برای جلب توجه مخاطبان محسوب می‌شوند. از مزایای این خدمات می‌توان به امکان چاپ بر روی سطوح بزرگ، مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف، قابلیت نورپذیری و برجستگی در شبانه‌روز اشاره کرد. تابلوهای فلکسی علاوه بر جلب توجه مخاطبان، امکان انتقال پیام‌های تبلیغاتی و تبلیغات محتوا متنوع را به صورت شگفت‌انگیزی فراهم می‌سازند، که این امر به بهبود نتایج کسب و کار و افزایش فروش کمک می‌کند.

خدمات تابلو فلکسی

نمونه کارهای تابلو فلکسی

تابلو فلکسی در عصر امروز یکی از پر طرفدارترین نوع تابلوهای تبلیغاتی محسوب میشود. چراکه هم از نظر کاربرد خیلی پرکاربرد است و هم از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است. اگر تمایل به خرید تابلو فلکسی فیس داشتید میتوانید با شماره های مجموعه رساسروش تماس بگیرید و با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

بیلبورد فلکس فیس در حدود سال 1375 وارد بازار ایران شد و در آن زمان در مقایسه با سایر بیلبوردها از نظر نورپردازی و تنوع جلوه های بصری موقعیت بسیار خوبی داشت. طرح های روی تابلو فلکسی ابتدا با یک برچسب یا برچسب رنگی متفاوت به مواد منعطف چسبانده میشد و پس از برش استیکر به اشکال مختلف، کمی مواد منعطف (معمولاً با محلول آب و مواد شوینده ظرفشویی) مرطوب شده، برچسب ها چسبانده میشدند. به دلیل رطوبت موجود در فلکس، استیکرها به راحتی روی فلکس جابه جا میشدند و در نهایت پس از مشخص شدن محل دقیق استیکر، هوا و رطوبت زیر استیکر با کاردک پلاستیکی از بین می‌رفت، واستیکر می‌چسبید.

در آن زمان قطعا دستیابی به هارمونی مناسب برای طراحی تابلوی منعطف و اجرای لوگوها و برندهای خاص با استیکر سخت و هنرمندانه بود. پس از آن، با ظهور چاپگرهای منعطف، فرآیند ساخت پانل های انعطاف پذیر با چسب منسوخ شد و تصاویر واقعی و چاپ شده جایگزین طرح های چسبی پیشینیان شدند.

تابلو فلکسی یـا تابـلو فـلکس فـیس (Flex Face)

در امر تابلو سازی (فلکسی متریال تخته های فلکسیبل است) که بسیار مفید و کم هزینه میباشد. زیرا علاوه بر انعطاف پذیری تخته ها، سطح انعطاف پذیر آن نیز به راحتی قابل تغییر است. از این قابلیت میتوان برای تغییر طراحی تابلوهای فلکسی فیس پس از چند سال استفاده کرد، با این ایده میتوان هر چند سال یک بار طراحی تابلوهای فلکسی فیس و چاپ فلکسی را با قیمتی مناسب به روز کرد.

فلکسی یک ماده ورق انعطاف پذیر است. بسیار مفید و ارزان است زیرا علاوه بر انعطاف پذیری ورق فلکسیبل، سطح انعطاف پذیر آن را به راحتی می توان تغییر داد. با این ایده طراحی ورق فلکسی فیس را با قیمت مناسب میتوان به روز کرد.

صفحه فلکس یک صفحه مکعبی شکل است. این پنل دارای اسکلت، حفاظ و ریل فلزی است که با روبان و گیره روی سپر فشاری انعطاف پذیر کشیده شده و سپس با فویل رنگی یا گالوانیزه پوشانده می شود. عرض پنل جلویی فلکس 21 سانتی متر است.

کشور سازنده تابلو فلکسی

این تابلومتعلق به کشور خاصی نیست و در اکثر کشورهای جهان سوم کاربرد دارد. شکل و زیبایی رنگ فلکس به نحوه ساخت و زیبایی آن بستگی دارد. به طور کلی این رنگ راحت ترین و بهترین نوع رنگ است تابلو فلکسی از ورقه های انعطاف پذیر ساخته می شوند و بهترین جایگزین برای ورق های پلاستیکی هستند.

این گونه پانل‌ها دارای حداقل محدودیت در ابعاد و شکل هستند و خاصیت روکش و روکش ابریشمی مقاومت آنها را در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی بسیار افزایش داده است. نورپردازی این پنل به گونه‌ای است که نور مهتاب به فنجان‌های ساخته شده برخورد میکند. از ورق فلزی گالوانیزه با کف ساخته‌شده و روی وان سیم کشی‌شده و به داخل پانل میرود.

تفاوت بنر و فلکسی

در واقع یکی از تفاوت های اصلی بنر و تابلو فلکسی فیس این است که نور می تواند به مواد انعطاف پذیر نفوذ کند که از نظر ساختاری فاقد این خاصیت است. از این رو، برای پانل هایی که نیاز به نور پس زمینه یا نور پس زمینه ندارند، بنر انتخاب خوبی است و پروژکتور می تواند نور مورد نیاز بنر را تامین کند.

نوع دستگاه چاپ نیز نقش بسیار مهمی در تضمین کیفیت چاپ بالا دارد. بنابراین اگر از بنر کره ای برای چاپ خود استفاده می کنید اما دستگاهی که با آن چاپ می کنید کیفیت چاپ پایینی دارد، کار شما کیفیت بالایی نخواهد داشت. . توجه داشته باشید که فلکسی عموماً به دلیل وجود لامپ فلورسنت در داخل پنل، کمی تیره تر از بنر چاپ می شود و بی رنگ خواهد بود.

یکی از تفاوت های بنر چینی با بنر کره ای کیفیت چاپ و ماندگاری بنر است. یک بنر کره ای در ده اونس چاپ شده است. نوع دستگاه چاپ تابلو نیز تاثیر مهمی در کیفیت تابلو دارد. اما اگر از دستگاه چاپ نامرغوب استفاده کنید، کار شما کیفیت بالایی نخواهد داشت. لطفا توجه داشته باشید که برد فلکس کمی تیره تر از برد بنر است. این به دلیل وجود یک لامپ فلورسنت در داخل برد است. روی تخته سیاه بدون رنگ و رنگ نمایش داده می شود. این باعث کاهش کیفیت برد شما می شود.

مرحله نور پردازی

سه راه برای نصب مهتابی ساخته شده از ورق فلزی گالوانیزه به نام وان مهتابی وجود دارد که قابل لغزش در داخل قاب پروفیل است یا پروژکتور در کارخانه نصب می شود و یا LED در پشت کارخانه نصب می شود که روشنایی آماده است. از flexi عمق تخته را می توان به 3 یا 7 اینچ کاهش داد و می توان از یک بنر بلند اونس (13 اونس) به جای فلکس استفاده کرد.

مراحل ساخت تابلو فلکسی

به طور کلی اینگونه تابلو ها به ۴ صورت ساخته می شوند:

  •  طراحی تابلو که توسط طراحان گرافیکی و بیشتر توسط نرم افزار فتوشاپ صورت می گیرد.
  •  چاپ طرح بر روی متریال فلکسی که توسط دستگاه‌های چاپ out door صورت می گیرد.
  •  درست کردن قاب پروفیلی که فلکسی بر روی آن نصب می شود.

نصب تابلو فلکسی

یکی از راه‌ های تبلیغ برای نمایش بهتر مغازه و فروشگاه‌ ها استفاده از نصب تابلو فلکسی در سردرب این مکان‌ها می‌ باشد که می‌ تواند یک تبلیغ خوب و موثر برای بازده و فروش بیشتر باشد و شما با این کار می‌ توانید نمایش بهتری از شغل خود داشته باشید. به‌طورکلی بسیاری از تابلوها در بازار وجود دارند که با قیمت‌ های مختلفی طراحی شده و به فروش می‌ رسند که یکی از این تابلو ها که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمتی مناسب پیدا کرده‌ اند تابلو فلکسی است. از مزایای این تابلو می‌ توان به تعمیر راحت آن اشاره کرد زیرا فلکسی که در قسمت رویه تابلو نصب می‌شود قابل تعویض است و چارچوب آن را نباید تغییر دهید.

گاهی برخی افراد از یک شغل به شغل دیگر تغییر شغل می‌ دهند و فقط فلکسی روی تابلو را تغییر می‌ دهند و هزینه‌ های بسیار پایینی برایشان رقم می‌ خورد. این تابلو ها بسیار به‌ صرفه هستند و تولید فوری آن‌ ها هم توسط شرکت‌های زیادی انجام می‌ شود در این مقاله می‌ خواهیم درباره نصب آن‌ها توضیحاتی ارائه کنیم.

نصب این تابلوها در چه مکانی است؟

برخی تابلوها را می‌ توان داخل محل کار و مغازه نصب کرد که در اندازه‌ های کوچک‌ تری ساخته می‌ شوند و اطلاعاتی درباره شغل و آرم شرکت و موارد دیگر به مخاطب می‌ دهند و این اطلاعات برای تبلیغات بیشتر انجام می‌ شود که اصلاحا به آنها تابلو مغازه نیز می گویند.

اما تابلو فلکسی را فقط باید خارج از مغازه و فروشگاه بالای درب نصب کنید تا عابران و افرادی که از آن محل عبور می‌ کنند با حیطه شغلی شما آشنا شوند و در اندازه‌ های مختلفی قابل طراحی است. رنگ فلکسی و طرح نوشتاری آن می‌تواند با سلیقه‌ های شخصی متفاوت تغییر کند و نصب این تابلوها هم کار دشواری است و به تجربه نیاز دارد باید حتما توسط افراد ماهر و نصاب تابلو انجام شود تا در اثر عوامل مختلفی تکان نخورد و یا دچار مشکل و عیب نشود.

برای نصب این تابلو باید حداقل دو نفر در ارتفاع وجود داشته باشند و با یکدیگر و به صوت همزمان این تابلو را نصب کنند و بهتر است یک نفر راهنما در جلوی مغازه وجود داشته باشد تا از دقیق بودن محل آن اطمینان بیشتری داشته باشند. نصب این تابلوها زمان زیادی نیاز ندارد و به‌ راحتی قابل انجام است البته اگر توسط فرد کاردان انجام شود.

هزینه چاپ تابلو فلکسی فیس چقدر است؟

هزینه ساخت و نصب پنل فلکسی متفاوت است مثلا پشت چراغ در هر متر مربع یک قیمت تخمین زده می شود و هزینه ساخت و نصب پنل منعطف تک فریم با نور پروژکتور به ازای هر متر مربع هزینه آن کمتر است. که این هزینه ها برای متراژهای کمتر از 5 متر مربع کمی افزایش می یابد که با توافق تعیین می شود.

خدمات ساخت تابلو فلکسی

باتوجه به مطالب بالا، تابلوی فلکسی یا لایت‌باکس نوعی تابلو شبیه به جعبه می‌باشد که برای نورپردازی درون آن مهتابی یا لامپ SMD می‌گذارند و تبلیغات به صورت چاپی بر روی آن نصب می‌شود.بانک‌ها، سوپر مارکت‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، دفاتر ازدواج و اسناد رسمی، رستوران‌ها و غیره از جمله استفاده کنندگان اصلی از خدمات ساخت تابلو فلکسی هستند.

این تابلو در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می‌شود و اغلب جهت تبلیغاتی که کاملا رنگی هستند؛ برای جلب توجه بیشتر مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین از این تابلوها جهت تبلیغات در مسیرها و جاده‌ها برای جلب توجه عابران استفاده می‌کنند.این تابلوها شامل انواع مختلفی می‌شوند:

  • تابلوهای فلکسی دارای مهتابی در داخل
  • تابلوهای فلکسی دارای لامپ SMD در داخل
  • تابلوهای فلکسی دارای پرژکتور بیرونی
  • تابلوهای فاقد روشنایی و دو فریم
  • تابلوهای فاقد روشنایی و تک فریم

این تابلوها به علت روکش ابریشمی که دارند در برابر نور خورشید و شرایط مختلف آب و هوایی از دوام و مقاومت خوبی برخوردار هستند.رویه‌ی فلکسی این تابلو به راحتی تعویض شده و گزینه خوبی به جای استفاده از تابلوهای پلاستیکی می‌باشد.فلکسی شبیه به بنر بوده با این تفاوت که از بنر محکم‌تر می‌باشد.

مزایای تابلو فلکسی

برخی از مزایای استفاده از تابلو فلکسی عبارتند از:

  1. از مهم ترین مزایای استفاده از این تابلو منعطف بودن آن می‌باشد.
  2. این تابلوها قابلیت نورپردازی داشته و رویه آن ها به راحتی قابل تعویض می‌باشد؛ به همین دلیل بسیار به صرفه و اقتصادی نیز می‌باشند.
  3. این تابلو به سرعت ساخته می‌شود به همین دلیل برای پروژه های بزرگ و نیاز به استفاده از تابلوهای زیاد بسیار مناسب می‌باشد.
  4. نورپردازی این تابلوها قابل تنظیم می‌باشد و می توان ساخت تابلو را به نحوی انجام داد که نور آن ها را در روز کم و در شب زیاد باشد.
  5. روکش این نوع تابلو به راحتی قابل تغییر می‌باشد و می‌توان از آن برای تبلیغات و متن های دیگر نیز استفاده کرد.
  6. بر روی این تابلو می توان از طرح‌ها و عکس‌های گرافیکی گوناگون جهت جلب توجه مخاطبان استفاده کرد.
  7. در تابلوهای فلکسی می توان از رنگ‌های مخصوص با توجه به نوع مکان یا ارگانی که می‌خواهیم برای آن تابلو نصب کنیم؛ استفاده کرد.

قیمت تابلو فلکسی

همان طور که بیان نمودیم، قیمت تابلو فلکسی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود که عبارتند از:

  • جنس تابلو: فلکس از ماده ای با جنس PVC و به وسیله شرکت‌های مختلف و با برندهای مختلف ساخته می‌شود.اگر فلکس ساخته شده از برند معتبرتری بوده و کیفیت بالاتری داشته باشد با قیمت بیشتری نیز به فروش می‌رسد.
  • نوع نورپردازی: استفاده از لامپ مهتابی یا LED یا SMD در تعیین قیمت این تابلو تاثیرگذار هستند.
  • نحوه چاپ فلکس: چاپ فلکس با استفاده از دستگاه های 4 هد، 6 هد و یا بیشتر صورت می‌گیرد؛ که هر چه تعداد هدهای دستگاه بیشتر باشد قیمت تابلو نیز بیشتر می‌باشد.
  • عرض فلکس: تابلوهای فلکسی در عرض ها سه، چهار و یا پنج متر و به دو صورت کره ای و چینی چاپ می‌شوند.هرچه عرض و کیفیت فلکس بیشتر باشد؛ قیمت تابلو نیز بیشتر می‌شود.

مجموعه رسا سروش خدمات ساخت انواع تابلوهای فلکسی را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت و برگرفته از متریال درجه یک به مشتریان ارائه می‌نماید. جهت سفارش ساخت و خرید این تابلوها می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نموده و ضمن راهنمایی و دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت انواع تابلو فلکسی نسبت به خرید آسان و مطمئن آن از این مجموعه اقدام نمایید.

رساسروش یکی از شرکت‌های باتجربه برای فروش و طراحی انواع تابلو مانند فلکسی است و شما می‌توانید انواع این تابلوها را در رنگ و اندازه‌های گوناگون از طریق سایت شرکت ما سفارش دهید تا همکاران ما آن را از جنس بسیار مرغوب و با کیفیت بسیار بالایی ساخته و در اختیار شما قرار دهند.

تابلو فلکسی قیمت مناسبی دارد و در شرکت ما با حداقل واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد یکی از مزیت‌های مهم خرید از شرکت ما فروش مستقیم و بدون واسطه است تا شما بتوانید به‌راحتی خریدتان را به‌صورت مستقیم انجام دهید و دیگر نگران وجود واسطه و قیمت‌های بالا نباشید. نصب تابلو فلکسی توسط شرکت ما با اطمینان کامل و تضمین انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق شرکت ما اقدام به خرید و نصب این تابلوها بکنید.

همچنین شما میتوانید علاوه بر تابلو فلکسی، تابلو چلنیوم و همینطور تابلو استیل را با بهترین قیمت به مجموعه رساسروش سفارش دهید تا در کوتاهترین زمان ممکن برای شما تولید شود.

keyboard_arrow_up